Na het succes van vorig jaar, gaan we ook dit jaar weer creatief aan de slag met het maken van een mooi kerststuk bij Tuincentrum van der Dussen.
Je kan kiezen uit deze twee voorbeelden (zie foto's) die je uit kan voeren in de kleur rood, wit/zilver of goud. Gezellig met elkaar aan de slag onder het genot van een kopje koffie/thee met iets lekkers erbij en halverwege de avond een drankje met een knabbeltje.
Op verzoek van een aantal mensen is het dit keer op de middag zodat er niet in het donker naar het adres gezocht hoeft te worden.

Datum:          18 december

Tijd:                14.00 -16.30 uur

Waar:             Albert van ’t Hartweg 59
                       2913 LE Nieuwerkerk aan den IJssel

Kosten:
Leden € 35,- per persoon voor leden van Groei en Bloei
Niet leden betalen € 40,-
De prijs is inclusief alle materialen en versnaperingen.

Deelnemers:
De workshop gaat door bij minimaal 10 deelnemers, het maximale aantal deelnemers is 14.

Vervoer:
Kom je met de auto dan kan je parkeren op het terrein van het tuincentrum. Is het erg druk kan je ook langs de weg je auto kwijt.
Verder rijdt er ook een metro naar Nesselande; mocht je met de metro komen, vermeld dit dan duidelijk bij de aanmelding. Ik kan dan zorgen dat je om 13.30 uur bij het metrostation wordt opgehaald.

Aanmelden:
Wil je meedoen aan deze kerstworkshop meld je dan aan vóór 8 december! Je deelname is definitief als je hebt betaald.

Vragen? Neem dan cotact op met Marian Huyts of bel 06 4032 9249.

Ik, Marian, hoop dat we met elkaar weer een gezellige en creatieve middag hebben. Hopelijk zien we elkaar 18 december.